Love me Love You

Var inne i stan i typ 4 timmar idag sen dirket till Täby centrum.. Jag gillar inte täby centrum längre så jag gick inte in men syrran sprang in och handlade det hon skulle ha. Hon är bara för rolig ibland.. Haha ni ska få se vad hon köpte till mig i födelsedags present. Jag fyller inte år försen imrgon men jag fick presenten idag då mamsi och hon åker till Öland imrgon. Haha störd humor! men bra fantasi!! =D An mamsi fick ja en mascara och 200 kr. Mascaran jag fick är den lilla från maxfator tror jag att det är? Stört bra! Jag har köpt den 1 gång tidigare och jag är FAST.. Det gör verkligen ögonfransarna längre. Och så farligt dyr är den inte. Den kostar 149 kr och finns typ överallt=) Super braa:)

Nu har vi iaf firat oss lite, det blir lite mer firande imroogn. Då blir det även utång. Vart hur och så vet jag inte än, vet bara att jag ska äta middag med Erica och hennes familj. Mys=D Sen ska vi hem till mig, fixa oss, drick lite sen blir det uut=D Fast jag ska jag faktiskt inte bara göra det imrgon. Jag har andra saker för mig också.. hehe

Nu ska ni få lite biilder drån idag om datorn in seegar sig;)

 
Haha vad finns egetligen i min väska?? 2 plånböcker.. Vadåå jag måste ha 2 .. Jag har såå mycket pengar att hålla reda på.. Ett tomt kamerafodral.. Daaah jag håller faktiskt i kameran.. vad är det grönblå som ser ut som ett rep eller nått..?? Wilmas grimma.. Pallar inte gå tillbaka med den till stallet efter jag har släppt ut henne i hagen så den får ligga i väskan. Busstabbeler. Jag har typ 50 stycken hemma occkså. Tro mig, det finns mycket mer i väskan son INTE syns på bild..

 
Tjocktröjan plus allt det på bilden brevid fick jag av min fina lillasyster idag=) Jag ska dra historian om alla sakerna i ett annat inlägg. Fett skoj!! Superskön och söt tjocktröja =) Kommer använda mycket kan jag garanntera!!=D



Jag hittatde en väldigt gamal bild på Mig och Erica tillsammans med min dåvarande medryttar häst Kickan. Världens charmigaste, envisaste och konstigaste nordis kan jag lova er!

Nej ska gå och äta TÅRTA nu =) Mummsss


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: helt rätt :D

2010-08-05 @ 19:50:48
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fina bilder =)

2010-08-17 @ 09:52:42
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0