jag vaknade med fel grabb brevid mig imorse...

Är allt bra med er?? Jag mår bättre än vad jag gjorde igår. Det går upp och ner heela tiden men jag får helt enkelt lära mig att handskas med det..

Jag är också väldigt ledsen för den dåliga updaten som har varit men jag har verken haft tid ork eller lust att skriva. Men nu ska jag försöka komma tillbaka;)

Igår var vi ute. Dock var vi på thevoice först! Flor Rida var ju där. Andra gången jag ser honom live. Stört braa han är och uhhhh vilken snygg kropp han HAR!! Jag skulle aldrig vilja ha en kille så biffig tror jag men att titta på uhh =) Haha.. Vi var på k-15 efter thevoice. Det var faktiskt helt okej! Rimliga priser, inget inträda (om man stod på gästlistan), grym musik och skönt folk så dit skulle jag absolut kunna tänka mig att dra igen! Efter det träffade vi nägra sen bar det av hem till dom en stund...

Jag kom typ precis hem från stallet. Det var skönt att träffa bebisen igen, har ju inte sett henne på 3 hela dagar. Jag fattar inte hur jag klarada mig utan henne i 2 heeela veckor när jag var i grekland. ?? Johanna ringde migförut och frågade om jag ville med och bada. Då kände jag för det men jag somnade på bussen hemmåt och då kom jag på att jag ville vara hemma med min mamsi ikväll..Jag vet att det har varit mycket nej från min sida på sistonde. Det är inget personligt men jag ändrar mig från minut till minut, jag vet inte varför. Tro mig det har inget med någon annan att göra förutom med mig själv!



Jag träffade AMIR igår när vi virrade runt i stan, även fast vi inte pratade alls mycket.Jag sa typ ursäkta får jag ta bild med dig, han ba aa men sjävklart och sen önskade vi varandra en trevlig kväll. Så verkar han ändå så trevlig.

Sen när vi var ute förra helgen på NYPE så var KNAPPEN  dj så självklart tog jag ju kort med honom ocså;) hehe Värsta kändis narkomanen.. Hahha nerrå det är det min mamsi som är;) Jag har bara turen att stötta på dom;)



Knappen är ju också känd från NRJ.. Bara därför ska jag berätta att för 2 år sedan ringde NRJ mig på the wake up call. Dom sa att min häst var rosamålad med tuppkam och dom frågade mig vad jag hade att säga om detta. Jag började ärligt gråta i telefonen.. Men det var fett kul!"! Det var Erica som hade anmält mig, vem annars skulle det vara liksom?? hahha nerrå.. Jag vet inte om klippet finns kvar på NRJ`s hemsida men klippet blev iaf veckans roligaste wake up call;)

Nej ska plocka ur diskmaskinen nu;)

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0