I keep dancing on my own.

God morgon =)

Sovit gott? Det har iaf jag gjort kan jag lova! Jag somnade på soffan vid 8 , sen vid 10 tycke mamsi att jag skulle gå upp och lägga mig stället och tro mig jag somnade på direkten. Sen sov jag till halv 9=) Såå skönt! Jag ÄLSKAR att sova;) 

Hur kommer det sig att jag ALLTID glömer bort OTH på söndagar kl 18.00?? Det är ju ändå mitt favvo pogram liksom och jag glömmer det ?? What´s up with that liksom?? TUR att det går att köpa säsångerna på dvd. Okej säsång 7 har inte kommit ut men jag har säsång 1-6 nu iaf. Jag kanske ska OTH marraton någon dag, kanske idag? Haha det krävs nog flera dagar för det marratonet. 1 box är typ 6 timmar lång om inte längre.??






Nä ska nog göra något vettigt, som att söka jobb kanske, eller kanske ta på mig något annat än pyjamas =)

Ha en fin  dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0