I just wish that it just wasn´t a thing called fighting!

Perfekt att man inte kan somna försen halv 4 för att man är förskyld.. Sen vaknar man halv 6... YEEY va mycket sömn jag har fått inatt.. Eller inte..! Jag skulle egtligen ha följt med Erica till stallet men jag orkade inte. Jag måste tyvärr ut till min pluttis idag då det kommer en tjej och tittar på henne och ska eventuellt börja rida Wilma några dagar i veckan. Egetligen skulle jag allra helst bara vilja vara hemma och ligga på soffan och göra INGETING för jag pallar inte vara sjuk. Inte nu!!

Aja, det var mysigt med en fika igår. Vi har alltid något att prata om jag och Erica. Och skratta gör vi också. Asåå det är egetligen helt stort. För när vi var yngre, då kunde vi max umgås en vecka i sträck sen började vi tjafsa om något men nu är det gått 2 månader och vi har typ inte tjaffsat 1 endaste gång. Det är ett under. haha =) Men som vi har pratat om. Båda har nog växt upp så mycket!

Nej ska ta på mig lite kläder, äta lite lunch, plocka ur diskmaskinen och sen ska jag åka iväg till pluttis=)

ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0