He fucking hate me!

Det gick bra på "intervjun".. Jag fick skriva på några papper, lämna in papper från belastningsregistrert.. TUR att jag har ett rent register!  Sen lämnade jag mitt telefon nr och nu ska jag bara maila mitt kontonr! Så nu kan dom´ringa när som helst och be mig jobb. RING RING =) hehe

Jag har också varit hos min plött idag. Hon känns såå fräsch och fin nu mitt lilla hjärta! Vi tog några skutt idag ¨, såå fin lilla tjejn är! Jag kommeraldrig göra mig av med henne! ALDRIG hon ska få vara hos mig till den dagen hon dör och förhoppningsvis är det länge kvar tills dess!!

Nej nu ska jag nog hoppa in och ta mig en dusch så jag blir lite fräääsch =) Sen kanske jag ska ta och plocka undan lite här hemma så mamsi blir glad när hon kommer hem från jobbet.





puss på er<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0