för idag var det fint väder i stockholm

Min mamsi och jag är alldeles för lika varndra..

 Har inte velat skriva såå mycket idag sen har jag typ varit upptagen hela dagen, varit i komferantion, heter det så? Det var lilla Ida som komfimerade sig.. Lilltjejen börjar bli stor. Jag kommer ihåg när jag var "barnvakt" åt henne=) Känns som igår fast det var typ 8 år sen, helt stört!!

Just nu fick jag reda på att jag ska vara gudie inne i stockholm imrogn.. Hahah asså inte på riktigt men på låtsas. Aja man får dagen att röra sig fraamått iaf oich det är ju huvud saken. Efter det blir det till min lilla plutt. Har inte sett henne på heeela helgen beboo.. Saknar henne strört när jag inte ser henne varje dag.. Hon är ju min lilla ängel.. Min bästa halva.

Jag skrev ju i ett inlägg att jag ville lämna allt här hemma men jag ljög! Det vill jag inte alls. Jag vill inte lämna min bebbe, och jag vill inte lämna min bästa vän och jag vill inte lämna min mammiii! Bara så ni vet!! Jag har alldeles för mycket här hemma att lämna.. Det skulle vara svårt, dock skulle jag vilja ta med alla dom som betyder mycket och sen flytta och lämna alla PROBLEM här hemma! Det är just det jag vill...

nää tänkte umgås med min mammsi och syster nu!=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0