drop it low low low

nu är jag hemma igen, det blev iget stan idag för dom skulle gå in på slottet och det hade jag inte pengar till så jag åkte ut till min bäbe istället men där var jag bara en vääldigt kort stund för det bara öste ner med regn, det såg ut som om jag hade duschat när jag kom hem för så smart som jag är så glömnde jag ju paraplyt hemma.. Duktigt jobbat liksom!! Haha som tur är så har vi badkar hemma så det blev ett varmt och skönt bad när jag kom hem! På ett sätt är det lite mysigt att sitta inne när det regnar och typ titta på film och ligga under en varm filt men det har jag gjort tillräckligt de sensate dagarna så jag vill ha fint väder nu!!

Nej ska hitta någon film att titta på nu :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0