closer to the edge

Idag har jag jobbat i 5 timmar och imrgon blir det 8 timmar. 7.30-16.00. Hur ska jag orka gå ut imorgon kväll?? Det är en senare fråga;) Jag får väll gå hem och sova några timmar när jag kommer hem från jobbet=) Men jag ska verkligen inte klaga för jag vill ju jobba. Jag vill ju ha penagar!  Så vet ni, i september blir jag RIIIIK=D

Imrgon ska vi prova på Lobby, ni vet, Kenzas nu klubb??? Där Grodan låg förut?? Dit ska vi! Vi håller dock tummarna för att vi kommer in då det är 20 års gräns och vi är bara 18/19 år allihoppa.. Aja det går säkert;) Vi har kommit in på NYPE där det är 21 och på Mango där det är 20 såå vi hoppas att vi har den turen imorgon också=D

Ska nog slänga mig en stund och gloo på TV =)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0