Baby turn the light on

Nu är jag hemma.. Gick upp kl kvar i 7 imrose så jag e lite trött nu men jag har hunnit med mycket hittills iaf. Jag har tillochmed städat hela undervåninge. Dvs damsugit och moppat golven. Mamsi städade toaletterna igår så jag slapp göra det. Tack gode gud! haha nerå, men jag har lite fobi för sånt dära.. Iaf om jag ska städa hos någon annan. Hem funkar det typ okej eftersom jag bor ju häre men lite äckligt ändå..

Aja just nu sitter jag och väntar på att Erica ska komma hem från stallet så att vi kan dra till Eriksdalsbadet, om vädret håller i sig det vill säga. Annars blir det väl att ligga utanför hemmet och stääka eller nått.. Hehe... Det ser tyvärr ut som om det är måln på ingång vilket suger... Men då blir det stan med syster i några timmar =) Mys mys!! =D

Nej ska nog ta något att äta magen börjar skriika;)





Jag kan inte hjälpa det men det här är min favoritlåt! Det är ju jättegammal men jag kan lyssna på den om och om igen! Så braa =D Det är säkert bara jag som tycker så men det skiter jag fullständigt i! ;)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0