även fast det regnar i stockholm idag vet jag att det kommer bli bra!

God morgon solstrålar.

Vaknade för typ 1 timma sen eller nått.. Det känns som om det ända jag gör nu om dagarna är att sova och äta typ.. Hehe inte okej... Nej fast asså jag gör faktsiskt mer än bara det.. Det såg nu ju faktiskr igår! Men idag däremot vet jag inte vad som ska hända.. Eller joo, jag ska till stallet med Erica... (måste hitta ett par gummistövlar!!!) Sen ska väl vi hitta på något roooligt anntar jag..

Nje ska kanske ta och titta om jag hitta några kläder jag kan ha på mig i stallet?? Som man inte är såå rädd om menar jag.. Hehe, jag måste också hitta en regnjacka annars blir jag blöööt .. Det är inte såå kul åh komma hem när det ser ut som om man har tagit en dusch eller nått .. haha

ha en fin dag i den regninga vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0