ahhh

So idag hände inte såå mycket, jag var i stallet en stund, sen har jag och syster suttit och skrattat åt Christine, vänner och sen har vi suttit livrädda under en filt och tittat på Ghost Whisoerer .. Haha vilken dag va?? Inte såå händelserik men ändå hel okej faktiskt..

Jag har fixa min syster present också, det e lite roligt för det är exakt 2 år och 2 dagar mellan oss.. Det är kanske därför vi bråkade så mycket när vi var små, eller asså vi gör det fortfarande men inte alls lika mycket som vi gjorde på den tiden då vi var små haha..  Jag tror vi kommer komma bättre översens när vi blir äldre.. Jag hoppas det iaf. Annars blir det knas. Men det som är lite lkonstigt är ju att vi har ju en halvbror på pappas sida som vi nästan aldrig träffa, vilket suger hårt.. Min lilla syster och han kan ibland aldrig hålla sams men jag och han kommer jättebra överns, dock är det 9 år mellan oss så det kanske inte är så konstigt liksom.. Jaja.. Alla har väl sin perioder där man bråkar med sina syskon... Syskonkärlek right??

Nej nog om det hahaha Imrgon ska jag upp tiidigt.. Efter jag har gått upp tidigt ska jag hem igen och sooola =) Om det är fint väder det vill säga:P haha  Jag tänker ju liksom inte ligga ute om det regnar.. Eller joo då slipper jag att duscha .. Haha sköja igen .. Jag känner mig lite töntig fö jag sitter här och skrattar åt mina egna skämt.. Aja sen ska jag iaf till stockholm med min syster =)

Nej ska städa nu kanske eller kanske sitta och pilla mig i naveln.. Inte vet jag.. Nått skoj ska väl kunna httas på iaf !

Puss på eer





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0