Coco Jamboo!

Har alla haft en bra dag? Min har varit helt ok fast seeg! Puh.. Jag hatar att vara ensam hemma för dagarna blir såå himla långa! Hoppas det blir annurlunda när man flyttar hemifrån=) För om det är så här tråkigt då vill jag flytta in med nån så man kan ha roligt liksom=)

Vet ni! När jag skulle gå till Ica med filmen.. Tror ni inte att det börjar regna då?? Bläää.. Typiskt . Men det slutade efter ett tag så då gick jag! Jag fick med mig en Billy Pizza hem (hawii) Mums.. Det blev min middag. Har inte varit såå himla hungrig idag:( Och jag som ÄLSKAR mat liksom!...

Imorgon ska jag upp tidigt inte så kul! men har man häst så har man och det ansvaret kommer man inte undan med ..   Sen ska jag fixa lite på mitt rum=) Ni som läst min blogg förut vet ju att jag ska göra om mitt rum=) Det är snaart klart! ÄNTLIGEN! Vi ska bara måla 1 gång till sen e det klart ! Ska åka till Ikea och köpa lite saker också men det är ingen panik med det=) Hehe Ni ska få en bild när det är helt klart=)

Har ni hörr Pink´s nya låt?? Funhouse? Vad tycker ni om den?? Jag tycker den är rätt så bra! Jag är inte värsta Pink fanet men en del låtar hon har gjort är faktiskt riktigt bra!

Sen så har jag en jättegammal låt också som jag lyssnar på.. Coco Jamboo.. Vet ni vad det är för låt? Det är hur gammal som helst men såå bra haha :P Lite töntig också =)





Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: JENNY

haha, tack! :D

2009-09-12 @ 21:15:49
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: filippa

härlig blogg :)

2009-09-12 @ 21:29:17
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0