Om du vill bli min fru ska jag ta dig här och nu!

Hej hoppsan! Det var läängeseeen sist nu! Allt för läääng! Jag som typ hade lovat migsjälv att fortsätta den hära gången.. Gick det bra ?? NEJ verkligen inte.. Bläää, men nu, nu på riktigt ska det gå! Det måste bara gå!!  Det ska gå nu för jag får har fått bättre tiid nu=) Yeey nu blir ni väl glada??

Sedan sist har det inte hänt såå himla mycket.. Eller joo! Ni vet underkläderna jag beställde från hm? Jag har fått hem den rosa bhn och trosorna=) Såå snygga dom var! MM=) Satt fint gjorde dom också! Det andra paret har inte kommit hem än. Kommer hem i vecka 44! Sen har jag också besällt två jättesnygga toppar från Ellos. Jag fick hem den ena toppen förra veckan men det var för lite så jag var tvungen att skicka tillbaka den så jag får en större storlek! Och om det är någon som ska besätlla från Ellos så är vissa saker SMÅ i storlek och andra kläder töjer sig jättemycket när man hanvänder dom!

 Från Ellos 199 kr!

 Från Ellos 149 kr!

Superfiina båda två!

Ikväll ska A sova här och kanske E =) Vi ska nog hyra en film och bara ta det lugnt! Sköönt för det har varit en lite speciell vecka och två till sånna veckor väntar! Jag är nemligen ute på praktik och då praktiserar jag på en Särskola i Åkersberga! Superkul är det! Jag tror jag har hittat min grej här i livet.

Imorgon ska jag till Solna för där har E och T fixat ihop ett Hip Hop Jam=) Yeey ! Dom har gjort det en gång förut men då kunde inte jag komma=( Men imrogon så! Yeey! Och då kommer Toppen vara där=D Älskar hans låtar! Och Dansih kommer också=) Han är också grym!

Nää ska nog kolla när A kommer för jag börjar bli lite hungrig asså!

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och mamma

Hej! Ja, jag gick på Åva när jag läste barn och fritid (: Varför undrade du det?

2009-10-09 @ 17:35:07
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0