Jag har stått i mitten av ledet och väntat!

Nu är det inte många timmar kvar till hiphop Jamet=) Äntligen=) Jag ska snart börja sminka mig och så för det tar ju fort en timma sen ska vi äta och sentar det en timma att ta sig dit så tiden flyr förbi här assåå Och det är kanske inte så bra eller vad säher ni? Det känns verkligen som jag sitter här och skriver bara BLÄ, Inget viktigt iaf.. Höhö

Jag sitter ni här alldels själv hemma hos E och A för A ligger i badet.. Tråk asså! Men that´s life ibland. Man kan inte alltid ha kul, men det är så himla jobbigt för att om man längtar till något går tiden så fruktansvärt låångsamt när man väntar!  Men jag får väl sminka mig låångsamt och ordentligt, klä på mig långsamt och äta långsamt så kanske klockan blir halv 6 då vi ska åka:D yeeey!

Haha ska inte störa er mer nu!

Kyss

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0