I will love Agian

(stavning??)

Nu är jag hemma igen=) Jag har inte varit hemma sedan igrå typ nån gång.. Hehe fast jag ska snart iväg igen.. Jag ska hem till J och äta middag=) Det ska bli mys! Fast jag kan nog inte stanna så himla länge för jag har ett prov att plugga till, projektarbete, apu-arbete och en uppgift i socialpyskiratri (stavning) . Sen ska jag ju upp tidigt imorgon .. Oj shit va mycket det lät när jag skrev ner det =S Aja Ibalnd är det såå !

Igår va såå himla kul=) Toppen och Estet (The Larssons) Var såå sjukt bra! Bilder kommer sen! Danish var också grym! Me Like . Fast alla artister var faktiskt bra! Dom kan ju mixa med låtarna hur mycket som helst när dom gör dom där hemma eller var dom gör det men det här lät riktigt bra.  Det blev inte så himla sent, vi var väl hemma runt halv 12, jag var så jäkla sugen på att dra ut efter men tror ni att det var någon som ville följa med?? Nä, Och jag tänkte inte dra ut själv.

Aja ska nog börja göra mig i ordning kanske?? Jag vill ju inte komma för sent liksom..

               


Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Malin

Klockren låt. I likie!

2009-12-09 @ 21:15:53
URL: http://yoonhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0