vi flyger, vi flyger fram.. vi gör det för vi kan!

Det är verkligen skönt att vara här, hos min moster för imorse sov jag liksom till 10!! Det skulle jag typ aldrig klara av hemma.. Men det är nog för att jag slappnar av såå mycket mer här=) Det e inte så att jag inte trivs hemma för det gör jag verkligen! Jag skulle aldrig flytta ifrån täby! Never men det är en så avslappnade miljö här och inge stress så skönt!

Idag ska vi Till Zone och äta lunch =) Det ska bli mysigt! Men jag ska börja med att ta en dusch för jag vill ju känna mih lite fräsch =)

Jag lovar att jag tar massa bilder till er men dom kommer när jag kommer hem! Så får det bli=)

men ha en mysig dag=)

Kyss

//K


saknar mitt smultron och alla andra där hemma!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0