varje gång jag ser dig lyfter livet som ballonger!

Nu efter 5 tim och 45 minuter i en bil äntligen säger jag bara=) det enda som var bra med hela resan var att det stod en skitsnygg kille framför mig i toakön =) hoho han var rikgti snygg asså=)

Vi har ätit t'akor och myst lite.. Vi har också kollat på bilder från när jag och syrran var små.=) oj vad man såg ut. Men mamsi har iaf hittat bilden som hon ska ha på min skylt när jag tar studenten nästa år=) Och det bäst med bilden är att mormor är med på den=) Min mormr gick nämligen bort för några år sedan och hon var en rätt så stor del av mitt liv!

Jag sitter och kollar på charterfeber just nu.. Haha såå sköna mäaniskor måste jag säga=) Det gick i sverige förut med norksa mäniskor och det e ett såå himla kul pogram! Jag sitter dock och väntar på att Jocky´s på animal palnet ska börja=) Jag har velat se det varje fredag men jag har missat det varje gång=( Men idag ska jag banne mig se det!

Men  nu ska jag titta vidare på roliga människor.. =) Ni får ursäkta om det är lite konstiga bokstäver i stället för ä och ö men det e för jag lånar min mosters dator och hon har ett norskt tangentbort!=)

Ha en trevlig fredagkväll=)

Kyss

//K


(jag vill bara skriva att jag blir jätteglad när ni komenterar =) Det är såå himla roligt att läsa=) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0