upp och ner, ner och upp grisen gal i granens topp

Kläder mmhh KLÄDER=) Yeeey idag har jag handlat massor med kläder.. Jag har köpt fyra tunikor, en klänning, vita legings och ett par örhängen=)Allt för 510 kr samanlagt!!! Billigt billigt! Klänning var dyrast av alla, den kostade 200 kr . Den k¨pte jag på gina tricot samt två av dom andra tunikorna=) De kostade 49 kr st. Dom andra två tunikorna kostade 70 kr styck på Cubus=) Och örhängerna kostade 19 kr på Bik Bok=) Bilder kommer som sagt när jag kommer hem!=)

Nu kommer en lite lista på vad jag fick när vi firade oss=):

1 rosa kofta (skit snygg verkligen!)
3 armband i silver.. Åh Jag önskade mig sliver för jag har såå mycket i guld
1 champange flaska=) Mumsis
Body Lotion med Strawberry lukt från body shop! Luktade såå sjukt gott=)
ONE TREE HILL=) !!!! Yeez 5 sesången =) Så nu vet ni vad jag ska göra när det e dååligt väder=)
2000 kr! Detta är jag väldigt glad för då jag ska ta körkort ich vill köpa mig en digitalkamera=)
Presentkort på 450 kr=)

Sen självklart ee jag super duper glad för att alla ville fira min 18 årsdag=)!! Det slår nästan alla presenterna!

Nej ikväll blir det brygga dans=) Ska bli mysigt! Några vänner kommer över och ¨ter salad med oss innan=) Såå jag ska nog börja med saladen nuu tror jag =)

Kyss

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0