The kid is not my son!

Igår vart det sent, eller sent och sent? Halv 1, ett kanske.. Fats vi vaknade klockan 8 för då kom det nån som skulle fixa elen till A´s kök =S Men man kan inte alltid sova hur länge man vill jue:P hihi.. Igår kväll satt vi och spelade massa olika spela på kaninkul.se! Skitkul var det=) Speceillet är man började bli lite trött framåt 12 liksom! Hihi

Vi vaknade ju redan klockan 8 men vi låg i sängen till klockan 10 för då var vi tvugna att gå upp för vi skulle bli hämtade för vi skulle till centrum för A skulle köpa ett par skor och sen skulle vi äta lunch där! Men eftersom jag fick jätteont i magen när vi var på väg dit blev det bara en cheesburgare och ett glass vatten på mig, fast sen blev den också varm cholkad från Sandy´s. MM säger jag bara =) Dom har den godaste varma chokladen som finns på denna jord!=)

Mamma kommer och hämtar mig vid klockan 7 typ =) Då ska jag hem och duscha och ta det lugnt! Kanske kolla på ngn film eller nått, vi får se=) Hihi

Men nu får ni inte glömma att rösta på mig på www.desginbyjessica.blogg.se om ni vill =) (jag är nr 4)  Glöm inte att ställa frågot till mig också! Frågestunden pågår till imrogn kväll=) Så fråga och rösta på om ni vill=) !!

Nu får ni ha en mysig regn dag=)

Kyss

//K


Kommentarer
Postat av: Amelie

sv: thaaanks ;D

2009-07-07 @ 17:01:50
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: denice

Sv. Åh tack så mycket! :D



är du snäll och röstar på min bild här:

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1995



Det tar bara några sekunder, vill verkligen vinna! :D

2009-07-07 @ 17:08:53
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0