Take That!

Åhh det var såå mysigt att träffa lilla pluttan idag=) Jag har saknat henne sjukt mycket nu när jag har varit borta! Åhh och jag som ska till papso på torsdag och ska vaa borta ännu mer=( Inte braaa! Usch jag hatar att lämna henne! Jag vet jag har ju gjot det tusen gånger förr men ändå hon e mitt lilla hjärta!

Annars idag har jag inte gjort såå himla mycket faktiskt.. Jag fixade lite i min "walk in closet" (en väldigt lite sådan) och det blev super fiint och jag e nöjd! Jag har haft alla mina kläder på mitt rum men nu när syrran ska flytta till norge kan ju jag ta "the closet" hehe =) Det blir såå stökigt på mitt rum när jag har mina kläder där! (Jag lägger upp en bild sen när jag har tagit den =) )

Middag åt jg hos E´s mormor=) Mumsfilibabba=) Och imrgon tills på onsdag ska jag gå ut men lilla hunder Sasha för hunddagiset är stängt! Men det har jag ingeting emot för det e en såå snäll och go hund=) Fast ho börjar bli gamal nu .. Hon fyller 11 i december: Men det märker man inte på henne för hon e pigg och glad och kommer antagligen att dö i ett hopp!

Imorgon ska jag till banken och fixa lite pangar och grejs sen blir det väl kanske en lunch i täby och en lite "Look" runda och kolla om jag hittar nått fint=)

Take That med Paticence (gamal låt jag vet men såå bra!)


Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: alva

jättefin blogg :D

gjort den själv ?

2009-07-26 @ 21:16:11
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/
Postat av: Amelie

svara gärna på veckans fråga i min blogg :)

2009-07-26 @ 22:02:24
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Sara.ÅB

Hej! :)



Jättefin blogg du har, såg att du hade bloglovin. Ska vi följa varann? :) Kolla och kommentera gärna min blogg!

2009-07-26 @ 23:54:26
URL: http://saraakerblombarkelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0