Sweetie put the bottle down

Okej jag känner att uppdateringen inte är på topp asså=S Ska bättra mig jag lovar! Igår blev det liksom bara ett inlägg.. Inte bra!

Igår så vart det stallet=) Åhh jag kommer sakna mitt smultron såå sjukt mycket när jag e borta=S Usch det e hemskt! Men jag vet att hon kommer ha det braa här hemma =) Jag får be E titta till henne och pyssla om henne så hon blir glaad=) Hon är nämligen en sån som vill ha alla uppmärksamhet=) Och bortskämnd är hon också=)... MEN jag säger men hon blir bortskämnd med kärlek! Vist hon för göra lite som hon vill ibland men hon vet mycket väl vart gränserna går=)

Ojj idag bär det av till Norge=) Mamsi kommer hem om typ 1 timma och då ska vi bara packa in resten i bilen sen åker vi! Sen ska vi sitta i biln i 6 timmar typ... Inte såå himla kul men jag har laddat upp både min Ipod och mobil med en massa braaaa musik=) Så jag hoppas att jag klarar mig! Sen har jag tagit med mig en bok som heter Änglarösten.. Jag har inte börjat på den än men jag lovar att berätta vad den handlar om och om den är bra eller dålig=)

Nej ja ska kanske ta och fixa det sista här hemma=) jag ska lufta lite och så så att det inte blir såå himla äcjklig luft när vi kommer hem=S Det är äckel päckligt! Usch..

Bilder vet jag inte om jag kan lägga in när jag är i Norge så kommer det inte upp mågra bilder under veckan kommer dom på söndag nästa vecka asså=)

Haa en msyig dag och ta vara på er och den lilla solen som tittar fram idag=) !


Kyss

//K

Michael Jackson med Black or White



Kommentarer
Postat av: SANDRA

svar: tacktack=)

2009-07-17 @ 18:20:32
URL: http://sasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0