shit man det e klart det är nice!

Oj! Det dåliga vädret bara forstätter och fortsätter=( Var är det fiiina vädret? Jag hoppas verkligen det blir fint väder till nästa vecka för då drar jag, E och A ner till falsterbo horseshow förhoppningsvis! Om vi får biljetterna innan torsdag=) Då blir det att sova i tält från torsdag till söndag=) Hoho det ska bli kul men jag vet inte riktigt hur vi tre ska få upp det tältet? Vi är liskom inte dom 3 smartaste brudarna som finns om man säger så!  hihi men det löser sig=)

Åhh jag har blvit kär! I en låt=) Baby heter den och sjungs av Lorentz och M.Sakarias. Ett jättebra låt verkligen och verkligen sommar=) MM det kommer att pumpas ut av mina högtalare det är en sak som är säkert iaf=) haha 

Men nu ska jag tog tvätta lite kläder =( Tråkigt men det e ÄCKLIGT med skitiga kläder aaså=S Stnker gör det också av sktiga kläder=( Sen ska jag väl börja tänka på hur jag ska ha det på mitt rum nu när jag ska göra om det till hösten=) hihi

Kyss

//K


Lorentz & M.Sakarias med Baby!

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Det blev grymt gott! Lätt som en plätt är det också.



DU blandar bara yoghurt(vi hade bara rabarberyoghurt hemma vid det tillfället) men kan tänka mig att det är godare med vanilj eller nåt, sen häller du i lite mjölk, färska jordgubbar, ju mer jordgubbar ju godare blir det, florsocker och har du inte det så häller du bara i vanligt socker i en mixer såklart, så jordgubbarna blir till mos :)

Hoppas det hjälpte dig!

2009-07-08 @ 17:01:28
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå för fråga? okej, hur länge har du bloggat

2009-07-08 @ 18:34:02
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0