Regn kan vara keff med vädret är fresh!

Roligt=) Nu kom jag precis hem typ.. Jag var ju hos E´s mormor på middag=) Vi fick kyckling med potatis och bearnesås och grönsaker såklart! Mums säger jag bara.. Vi får alltid good mat där.. Det e därför jag älskar att åka dit=) Mysigt är det också=)! Efter vi hade varit där ett tag fick vi skjuss till täby c där vi träffade mamsi som var på tegelbruket.

Där satt vi ett tag sen tog vi bussen hem till E och där spelade vi guitar hero fast vi spelade igen gitarr för den var trasig=S Så vi sjöng och spelade trummor i stället=) ´Det var egentligen meningen att jag skulle spela trummor men eftersom jag söög på det så fick jag sjunga istället och det gick mycket bättre=) Sen efter ett tag slutade även trummorna att fungera så vi satte oss ut istället och pratade=) det var mysigt!

Vid typ 22 kom E´s mamma hem och då fick jag skjuss hem=) Lysigt! Mohaha .. =) Men nej jag är inte bortskämnd! Det kan jag lova er.. Jag kunde gärna ha gått hem, det hade inte spelat någon roll men man tackar väl ändå inte nej till skjuss? eller gör man det? hihi .. Gaah det e lite jobbigt för jag glömnde min mobil där men jag får den imrgon men jag känner mig naken uten min mobil! Som när min gamla mobil blev snodd... Fy Fan vad jag kände mig naken=( Jag var uten mobil i hela 5 dagar=O

Vi hittade också på lite rapp hos E.. Inte så duktigt men vi rimade lite iaf=) haha det e kul=D

Imrogn blir det sol och bad! =) mysigt fast jag tror kaske jag ska typ sova nu för att annars kommer jag få lite sömn eftersom jag vaknar så tidigt pga värmen och då blir jag såå trött heela dagen=S inte så himla kul att gå runt och vara trött heeela tiden liskom!

Sov gott och dröm sött=)

Kyss

// K



Nick Pitera sjunger take a bow/ Touch my body! (cover)

Kommentarer
Postat av: Elin -

det har du kanske rätt i :/ själv är jag väldigt lång,& hyfsat rak(men höfter har jag),själv tycker jag att jag passar i dem..:)

men andra affärer har ju mycket mer olia typer av jeans,så det lär ju alltid finnas nått par åt alla :)

ja visst har dem snygga jeans?:)

haft en trevlig kväll?:D

2009-07-02 @ 00:07:29
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: ada

fin blogg :) allt bra?

2009-07-02 @ 00:29:17
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: ada

oj skickade till fel person :/ sånt händer x)

sv: japps, den var bra :D <3 vad ska du hitta på idag?

2009-07-02 @ 00:30:37
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: LINDA [ddisconnected.blogg.se]

Svar: :)

Vad händer idag då?

2009-07-02 @ 08:47:54
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0