Jag ryser när jag hör ditt namn!

Tidigt.. Idag också=( Och idag kunde jag ändå sova eftersom det e molningt idag så var det inte såå himla varmrt på mitt rum! Sköönt.. Stället väcks jag av att min mobil ringer ..=S Jag ska med till stallet nu klockan 10.. Kuö att åka till stallet ? JA=) Trött som bara den?? JAA=(

Två mackor blev det till frukost för min mun orkade inte tugga mer=) Fastän jag är mer hungrig.. Det e liksom knappt så jag orkar sriva här liksom..=( Jag får väl vila en stund när jag kommer hem från stallet kanske? Om jag inte hittar på nått annat..

Nej ska lägga mig lite på soffan till jag blir hämtad.. Hoppas jag inte somnar bara *(A)*

Kyss

//K

Danne W & Linda med Resan Tillbax

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0