Jag kan garantera att ditt datum gått ut innan dagen är slut!

Uppe med tuppen=) Idag också liksom=) Hehe igår fick jag iaf sova liite längre en vanligt=) Nu har min mamsi skjussat min lillasyter till tåger för hon ska åka till min mosteri norge =) Jag och mamsi åker ju på fredag=) Det ska faktiskt bli lite skönt att komma bort ett tag fördet har varit så himla mycket knas här hemma! Så jag behöver komma bort ett tag och ta nya andetag liksom=)!

Jag blir hämtadd vi 10 idag av Amandas mamma för vi ska till stallet=) Åhh jag har feta ångsten över att jag ska lämna Mitt smultron en heela vecka! Det är såå sjukt jobbigt! Jag vet ju att hon kommer ha det bra men det känns som att lämna bort sin lilla bebis, inte såå himla kul! Speciellt inte nu heller när det är någon galning som kör runt i vallentuna är torterar hästarna=S Dom åker runt och skär i hästarna.. Inte för att döda utan för att skada! 1 hingst och 2 föl var tvugna att åka akut in till ulltuna i uppsala för att hingsten hade blivit av med skapet och fölen hade fått skärsår i magen! Och det väsrta av allt typ är att det hände mitt på dagen=O!! Så var uppmärksamma om ni bor i vallentuna/täby/norrtälje området och har häst!

Nej nu till något roligtare=) Igår när jag och E var i stan tog vi en glass på yougurth (stavining) shoppen=) Det var jättegott men dyrt som bara den! Den kostade 33 kr=O Riktigt dyrt för en glass liskom!

Nej ska nog äta frulle och tvätta bort sminket som jag inte gjorde igår (A) Så att jag direkt när jag kommer hem kan lägga mig ut och sooola för det e fint fint väder =) Yeeeey!

Kyss

//K

Toppen med Längst fram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Tack :)

2009-07-15 @ 09:43:07
URL: http://inherownwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0