I´m starting with the man in the mirror!

Åhh jag har tråkigt!! Vad frinns det att göra? Alla är typ bortresta, eller så jobbar dom=( Jag har inget jobb för integn vill ge mig det=( Buhu! Jag sökte typ 8-9 sommatjobb och fick inte ett ända=S Jag sökte på förskolor, ett lekställe för bar, en restrant, en krkogård och ett stall.. Men inte ett ända enda jobb=( Men, men..  Men nästa är måste jag få ett jobb för då tar jag ju studenten=) hihi...

Nej nu vet jag vad jag ska göra! Jag ska börja kolla på min OTH boxar=) Jag ha redan gjort det 3 gånger men eftersom det är såå jukt bra kan jag kolla på det om och om igen=) Såå yjhingeling=)

Kyss

//k

Michael Jackson med Man in the mirror

Kommentarer
Postat av: Celina

älskar den låten!

2009-07-15 @ 09:55:43
URL: http://starbucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0