I´m gonna make a change for once in my life!

Dålig uppdatering igen=( Jag vet jag skrev senast i fedags med det vara bara för att i lördags han jag typ inte skriva eftersom jag skulle till Håtö med mamsi och igår var jag såå sjukt trött!

I fredags blev det inte cybertow, det blev bowling istället med det var skitkul det också=) Vi spelade på ett ställe inne i stan fast jag kommer inte ihåg vad det heter just nu men men.. det var iaf så himla mysigt! Och nu vet jag vad jag ska göra på min födelsedag iaf! Först ska vi bowla där vi bowlade i fredags sedan ska vi dra ut! Det är min plan=) Vist låter det bra? Hihi

Och sedan i lördag så åkte vi ju till Håtö! Såå himla mysigt=) Vi snackade, åt hamburgare, drack lite=) Senare på kvällen så åkte vi UNGA.. Ut med båte till en jättemsysig ö=) Där var vi typ 2 timmar sedan åkte vi hem fast vi satta oss hos en kille som hade stuga där och där satt vi till typ halv 2, såå himla mysigt var det! Jag vill också ha en sommarstuga=D hihi och båt, jaa hela paketet liksom=)

Vi kunde inte somna försen vid 3 för Mamsi och hennes kompiar hade drukit en del och var ganska glada i hatten så dom låg och skrattade åt allt och ingent i typ en halvtimma! Och jag och E, inte vanliga E utan en annan tjej spelade in allt!=) mohaha.. Oj oj vad vi skrattatde asså=) Det var kul=)!

Nej nu ska jag ta på mig ridkläder för jag ska bli hämtad snart=) men ha en fiin dag i det tråkiga vädret=)

Kyss

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0