I fell like I´m heeling inside!

Klappat och klart! Nu har jag städat klart övervångingen också=) Vist e jag duktig?? Sen har jag solat lite också=)  Fast det har ju typ åskat heela dagen så det blev typ bara 40 minuter i solen=S Det e läskigt närdet åskar och blixtrar! Jag verkligen hatar det=(

Igår vart det starnden vid 12.00 men det varade inte så länge för jag och E var tvungen att åka till Tby c för att fixa lite saker.. mindre roliga saker dock men v fixade det och nu återstår bara resultatet! Men vi får tro och hoppas att det går bra=) Den här först delen av sommaren har testat mig och E ganska mycket men det har bara fört oss närmare varandra=) Vi känner varandra typ inanna och utantill=)  Och det är både för och nackdelar kan jag säga! hihi

Vid 6 bär det av mot centrum där jag ska möta E sen ska vi vidare till J =) Där ska vi ha tjejkväll =) Mysigt ! Om det inte blir alldeles för sent kanske vi drar till rösjön efteråt.=) För från rösjön går nattbussarna men det gör dom iten från J =( Det e lite tråkigt för då måste man alltid åka såå himla tidigt hela tiden! Men man får ha kul så länhe det går eller hur=).

Nej jag ska nog börja göra mig iordning nu=) Ska tvätta håret och sminka mig, fast det e så skönt för jag behöver inte så mycket smink på sommaren eller iaf inte foundation=) Och det mår min hy bra av=) hoho

Kyss

//K


RMK med skrattiriterrande

Kommentarer
Postat av: zarah

ja verkligen

2009-07-03 @ 17:47:10
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas du hade en trevlig tjejkväll igår! =)

2009-07-04 @ 14:00:53
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0