I alla städer vill dom höra min grej!

Gaah! självklart funkade inte mitt internet när jag vill=S Då blir jag arg fast som tur är så har vi ett extra bredband som jag kunde använda mig av=) Vilken tur jag har asså=)

Igår tänkte jag ju typ vara hemma men vi halv 9 så ringde jag E och tyckte att jag skulle komma så en halvtimma senare så var jag hemma hos G=), E´s typ pojkvän=) Skit bra kille asså=) Det e såå bra för E för hon har alltid haft tur med killar, eller aa ett misstag har hon gjort.. Men det behöver jag inte prata om.. Men jag och E tittade på när G målade huset ett tag sen bar det av för att sprla fotboll fast vi hade ett litet problem, vi hade ingen fotboll! Men det löste vi snabbt och enkelt;) Vi hade jäkligt kul igår asså=) och det var mys! Vi 23.00 åkte jag hem och sen somnade jag en halvtimma senare;) hihi

Idag har jag varit istallet heeeela dagen=) jag hoppade lilla Wilma idag=) Hon var jätteduktig och jag är såå sjukt stolt över henne=) Hon är en del av mitt hjärta!  Jag tror baa att det är hästmänniskor som kan förstå hur mycket en häst kan betyda asså=)

Nej nu ska jag sticka till täby och möta E och ta en glazzz=) Innan hon åker till Gotland;

Min flicka mitt smultron men värld<3

Kommentarer
Postat av: i

va vacker häst !

2009-07-05 @ 17:34:12
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sv; Ja elle hur! =)

Min favorit Beck film är nog Spår i mörker ^^,

kram <3

2009-07-05 @ 21:22:49
URL: http://ceciliaisahappygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0