här i västerort är dom små som myror

Så nu har jag, mamsi och min moster varit ute på promenix och badat i havet=) Fast det regnade! Uh kalt var det också men jag badade iaf och det gör mig stolt. Hehe.. Det e verkligen tråkigt när det är såå himla dåligt väder! Så vi bestämnde oss för att nästa år blir det Grekland i 10-14 dagar! Utan tvivel.

Idag ska vi mest vara hemma och ta det lugnt=) Ska bli skönt!Fast ikväll är räkafton=) Då samlas massa människor och äter räkor och har det roligt=) Men vi får se vart vi ska vara för det brukar vara vid en strand men eftersom det inte är så fint väder så kanske vi ska vara hos mamsi och mosters kompis=)  Det blir nog bra vad som än händer!

Nej ska nog vara lite social mot alla nu eftersom det är så tråkigt väder! Hoppas ni har bättre väder=)!

Kyss

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0