Förlåt!

Oj uppdateringen har varit urkass dom två senaste dagarna.. Inte bra! Den kommer inte att vara såå bra heller tills jag kommer hem för jag vill umgås så mycket som det går med min familj eftersom vi snart ska åka hem..

Men i tidags när vi hade fest för mig och syster var hur trevligt som helst=) Massa folk som ville fira oss liksom. Och många fiina presenter också=) Och sen var det en tjej som sjöng för oss också..Såå fiint det var! Vi hade ocks tur med vädret..=) Det hade regnat heeela dagen men på kvällen blev det jättefint och varmt! Dock blev det ganska tidigt för jag var supertrött och okrade knappt hålla ögonen öppna!

Igår, onsdag så var det jättefint väder på morgonen såå vi bara yeeez äntligen så vi packade ihop till stranden och åkte dit. Men efter typ en timma kom det dåliga vädret så vi åkte upp till R och myste=) Vi spealde yatzy och Buzz=) Såå himla roligt! Och sedan åt vi korv till middag=)  Efter middagen skulle vi åka till E för att säga hel då till mamsis bästis och hennes familj som har varit här sedan söndag! Det e  e supermysig familj och vi har alltid kul tillsammans=)!

Idag ska vi till Ryggestorcenter för vi fick presentkort där så jag hoppas att jag kommer hem med lite nya kläder=) Wihooo!

Nej ska nog sminka mig lite innan vi åker men har en mysig dag så får vi se om jag skriver ngt mer innan jag kommer hem=)

Kyss

//K


saknar pluttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0