Förlåt betyder inte något för mig längre!

Har ni haft en bra dag ? Min har varit toppen=) Och jag har fått gjort en massa BRA saker!! Först var jag i täby med syrran och köpte present till papso och sen kom jag hem med en ny bh också :D Jättesöt var den! Sedan gick jag ut med Sasha brasha =) Sötnöten=) Hon blir alltid såå himla glad när jag kommer och det ä såå mysigt!

Sedsan vart det hem och sedan stallet=) Shamoopnderade Pluttan idag för hon var riktigt skitig plus at vi ska flytta på lördag (inte torsdag) Så då måste hon ju vara fin=) Plus att jag inte är hemma när hon ska flytta såå jag kan inte göra henne fin då! Sedan bar det av till hööks för att byta bommen som jag köpte igår för det var FEL bom!! Så då gick vi in på Horze och fick tag i den riktigta bommen och den var 15 kr billigare=) Yihooo! Så nu är den byt! Äntligen!

Jag har packat till papso också! Massa kläder fastän vi bara ska vara borta 3 hela dagar .. Hehe men sån e jag !  ^h jag åker imorgon .. Inte kul.. Vill inte åka men måste .. Så jag antar att det inte bli någon uppdatering alls och ni har tur om det blir någon=) Men jag skriver ett lite inlägg innan jag åker imrogon =)


Nej ska leta vidare efter några intressanta nattklubbar.. Någon om har förslag??

Kyss

//IK

Kommentarer
Postat av: emma

tack rara du :D

2009-07-29 @ 21:22:46
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Olli

Thäääänks! =)

2009-07-29 @ 22:01:11
URL: http://oliviaandreea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hejsan hoppsan (= hihi <3

2009-08-01 @ 01:34:19
URL: http://fiercedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0