För ni vet att det är partymode ikväll?

Yeeey äntligen hemma! Fast ioförsig kom jag hem igår vid typ 4 men då var jag tvungen och packa upp allt och sen kom E=) ´Hon uppdaterade mig lite om vad som har hänt under den veckan som jag har varit borta. Hon var väl här ett tag sen kom vi på att vi skulle åka och äta någonstans så hon åkte hem tll T för att hämta en hjälm till sedan bar det av=)

Vi åt pizza . Mumsigt var det men nått är fel på oss för vi brukar äta en hel pizza var och nu delade vi på en och åt inte ens upp hela?? Konstigt..

Sedan blev kvällen knas! G ni vet som E var tsm med?? E gjorde slut med honom för några dagar sedan för han var såå otroligt svartsjuk + att E helst vill vara singel för ett tag!  Men det förstår inte han så han kom hem till E med en stulen bil, full, + att han sa till E att hon skulle kolla sig en extra gång över axeln när hon var ute!  Så vi åkte iväg och det slutade med att vi övertalade E till att polisanmäla honom! Så det gjorde vi och dom tog det på alvar och satte ebn polisbil utanför E och en utan för G Ifall han skulle komma hem! Usch det var inte alls roligt!

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder=)  Det är ju lite roligare än allt det där!

Kyss

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0