För ångest är min vardag!

Åhh vad arg jag blir!!! Jag har köpt en ny bom till Wilmas sadel.. Tror ni den passar? Nej då! Så 300 kr bara borta bara sådär.. *snyft* Men jag ska åka tillbaka till affären imrogn och klaga ! Och fråga om dom kan hjälpa mig=)

Okej jag vet verkligen inte vad jag ska skriva..... Eller joooooo nu kom jag på hehe (A) Jag kan ju lägga in en bild på min "walk in closet" mohahahaha =)

      
            I told you.. den e inte stor!         Det e något som inte hör hemma här.. vad är det?

Jag är nöjd med den .. Men när jag ska göra om i mitt rum kanske jag slänger på lite målarfärg på dessa vägra också.. Vit kanske.., Sen ska vi sätta upp två hyllor under där klädern hänger! Det kommer nog bli fint! Jag kommer också att ta före och efter bild på mitt rum=)

Jo e det någon som ska gå på ung 08?? Jag tänkte se THE LARSSONS=) Men tyvärr e jag inte hemma den tisdagen dom spelar.. Buhu .. Jag diggar dom grymt! Mest Toppen dock men iaf jag tycker det är lite tråkit att jag inte får se dom! Men jag får hoppas att dom ska ha en annan speling som jag kan gå på =)

Nej ska inte störa er mer nu=)

Kyss

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0