En punkt och det känns lugnt!

Idag bär det av till papso. Ska bli sådär lagom kul. Han bor mitt ute i ingenstans såå det finns inte så mycket att göra där och det är rätt så tråkigt faktiskt! Men vi ska iaf göra nått . Vi ska äta på resturang och fira att dom har gift sig sen kanske vi ska till Liseberg=D Det ska bli roligt!

jag kommer att sakna hemma! jag är en sån person som älskar mitt hem! Jag vill känna mig hemma där jag är men det gör jag inte hos min papso.. Jag tror det 'r för att vi inte har sån himla bra kontakt med honom.. Senast jag såg honom var helgen innan jul.. Såå ni fattar ?`? Och den största orsaken till att vi åker till papso är för att träffa våran lillebror man han kommer inte dennna gång och det är nästan ett helt ÅR sedan jag såg honom sist och jag saknar honom så extremt mycket! Mer än ord kan förklara!

Aja men medans jag är borta så får ni ha det roligt och msyigt! Och ni som har sommarlov.. Ta vara på den tiden som är kvar för nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen och när den börjar! Kämpa tills det inte går att kämpa längre! Jag har sett så många ge upp och det är inte bra! Vist skolan suger ibland men man klara sig! Det är en så liten dels av ens liv! Så fixa skolan =)

N ej detta känns som ett depp inlägg... Hehe Men iaf ha det såå himla mysigt och jag tar bilder som jag kan lägga upp när jag kommer hem!=)


Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack så mkt, det hade jag :D

2009-07-30 @ 20:31:57
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0