Elefantmannen bespottas och hånas!

Sol sol strålande sol=) Ännu än dag med fint väder! Asså det är verkligen payback till dom regniga dagarna. eller vad säger ni? Hihi.. Jag ligger iaf ute och solar =) Jag blir bara brunare och brunare=) Såå naaajs asså!

Jag gick aldrig och la mig efter inlägget igår=( Fat jag gick o la mig lite senare men jag och mamsi hamnade i värst bråket.=S Vi har nog adrig bråkat så mycket som vi gjorde igår.. Inte så himla kul direkt, men som tur va så löste det sig men efter mycket om och men kan jag säga! Usch jag hatar att bråka med mamsi =(

Idag ska jag sola och kanske åka och bada och vid 17.oo åker vi till stallet=) Jag vet inte om jag orkar rida om det är varmt men man kan ju alltid pyssla lite=)  Nej jag ska nog återgå till mitt solande nu=) ha en solig dag=)

Kyss

//K

Skuggboxare med Som en svikare

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Tack men det är inte jag som har gjort den. Det finns en blogg som heter designbyjessica.blogg.se där kan man få hämta gratis design men hur hitta du till min blogg??

vill gärna veta!!

2009-07-02 @ 12:34:17
URL: http://peaces,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0