Det är en stockholms grej!

Kan man vara så mycket tröttare än jag är? Puhh.. Idag vaknade jag tidigt, igår vaknade jag tidigt plus att jag la mig sent (halv ett) Sen imrgon ska jag upp klockan halv 7!!! För vi ska till Sven med en häst! =) Roligt och tråkigt för man måste åka såå långt med bil men det e bra ändå för det ska ju bli jättedåligt väder imrogon och då kan man lika gärna sitt i en bil och jag bara vägrar att vara hemma en heeela dag till för det e såå sjukt tråkigt! 

Eftersom jag hade tråkigt idag så blev det lite bilder=) hihi Fast dock bara på mitt hår typ för jag provade lite olika ffrisyrer (stavning) För att vara mer korekt så var det 2=) Men för att båda ska funka måste man ha ganska långt hår för annars kan det se lite konstigt ut=( men man Kan ju ändå prova=) Man kanske får till det!
så här såg det ut:


Här har jag tagit lite hår från underhåret där bak och flätat, sedan har jag kagt det runt huvudet liskom.. Förstår ni vad jag menar? Ni vet såna hära hårband som finns som är flätade, det ser ut typ så fast man har gjort det med sitt eget hår! =) Det tycker jag är tjusigare än när man har hårband liskom! Men det är vad jag tycker!=)


Här har jag tagit hår från sidan.. Typ precis ovan bakom örat, förstår ni? Man kan ta mycket hår eller lite men jag valde att ta lite mindre hår! Sedan flätar du det och lägger det som ett diadem och fäster änden på andra sidan huvudet med hårspännen eller liknande =) Och vips så har du ett hemmagjort diadem!=) 

Sedan rekomonderar jag ett spray som jag använder! Man ska använda det i handdukstokkat hår! Man sprayar vid rötterna liksom, förstår ni? Längst in på håret liksom! Sedan tar ni fingertopparna och masserar lite och detta ska ge volym! Det funkar på mitt och men mitt hår e KNAS ! så om erat hår e Knas kanske det funkar i erat hår också=) hihi



Fast när mamsi kom hem så gick vi en promenix och det var skönt men JOBBIGT! Vi joggade typ nån kilometer eller två sedan fick jag grymtont i huvudet=S Så då var vi tvugna att det lugnt! Hmm undrar vad det kan vara? Inte vädret iaf.. Nej då absolut INTE.. =S Usch när ska det bli fint igen???

Men  e ni väl utråkade? Så ska sluta skriva nu;D Men ha en super duper kväll=) Hinner nog inte skriva innan jag åker imorgon men på eftermiddagen=)

Kyss

// K

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack så mycket:D din är också söt!

2009-07-08 @ 21:34:21
URL: http://leyni.blogg.se/
Postat av: E*

tycker de är svin snygt med "hippie flätor" ;>



dock just bara flätan inte kläderna osv :p

2009-07-08 @ 21:36:46
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: alfis

För jag är hos min pappa och har inte orkat. Tycker bloggen e tråkig, har ingen ökning på besök och sen så kommenterar typ ingen fast jag har flera hundra som kollar varje dag

2009-07-08 @ 21:38:55
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jo, det har du rätt i, att de låter godare asså ;D

2009-07-09 @ 00:55:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg du hade ! ;)

2009-07-09 @ 12:19:39
URL: http://saraapryning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0