Bum bum be-dum bum bum be-dum dum

Uh.. Idag vaknade jag med svettiga laken.. Inte alls kul.. Jag drömnde en så sjukt läskig dröm.,. Jag drömnde att jag skulle ta en spruta på Harry Potter´s Halvblodsprinsen, fast det var ingen vanlig spruta det var ett rör som gjorde ett hål i huden och det blev ett jättestor hål så att han var tyvungen att sy!=S Och Jag är så extremt spruträdd såå detta är typ den värsta drömmen jag har haft på länge! USCH!

Jag ska snart åka oc gå ut med Sasha sedan blir jag hämntad där för vi sk till stallet=) Tänkte shamponera Wilma idag för hon är såå extrem smutsig sen ska jag ta med hennes lädergrimma och lite grejer hemifrån för hon ska flytta på torsdag =) Dock är inte jag hemma så jag kan hjälpa till=( Buhu .... Men men.. ibland så måste jag åka till papso!



Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå söt!:)<3

2009-08-04 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0