Don´t tell me you agree with me when i saw you kickin dirt in my eye

Oj vad jag är trött=S Det ser inte som om det ska bli någon sovmorgon på mig denna vecka=( eller joo kanske på lördag=D Hihi..

Åhh igår var det mycket MJ asså. Han kommer stnna med oss med sin musik ett väldigt bra tag fstän han är hos änglarna! Fast det var som dom sa igår på minnesstunden att du får han äntligen fred från allt det omda som följt honom! 

Nej ska försäka at lite frulle nu=) För om jag inte äter frukost bli hela min dag iprincip förstörd=( Jag blir irriterad och lätt arg och det kan jag ju lika gärna försöka låta bli genom att ät frulle=D Eller vad säger ni?

Men ha en msyig dag =)

kyss

//K


Detta är min personliga favorit=) Vilken är eran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0