Baby when you kiss me Like I made you miss me!

Städat och klart! Nu är jag hemma från stallet.. Eller asså jag kom typ hem vid 1 och då hoppade jag dirket iduschen för att sedan kunna börja städa undervåningen.. Inte det roligaste jobbet men jag m¨ste ju börja träna eftersom jag snart flyttar hemifrån=) Hihi.. Jag har också börjat laga min egen mat lite mer för jag verkligen SUGER på att laga mat=S Inte bra! Men jag lär mig väl? Hppas jag *(A)Ä hihi

Åhh vet ni!!? Pappa ringde mig imorse och sa att han och mamsi kanske kunde splitta på mitt körkort=) Och om allt gå som det ska har jag antagligen kökortet på måndagen efter min 18årsdag=) mohhahaha =) yeey äntligen säger jag bara.  Det känns som om allting kommer bli mycket lättare om jag får körkortet =) Sen måste jag såklart fixa uppkörningen också och teoriprovet men det ska jag bara göra!

Bussen till E´s mormor går om ca 1 timma så då bärdet av till henne=) Msyigt. Efter det ska jag en sväng till Täby c för E ska hämta ut en grej på apoteket.. Så jag hoppas att vi hinner det annars blir det katastrof! Sen när vi har hämtat det så kanske jag dra till tegel eftersom mamsi sitter där=) Eller så åker jag med E till G men vi får se=) Det beror på vad det är för väder också.. Det ska ju typ komma värsta åskvädret=S Usch jag HATAR verkligen åska! Jag tycker det e jätteläigt! =S

Men ha en trevlig kväll=) och Mys mycket=)

Kyss

//K
 

Ola med Sky´s the limit

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hade tillräckligt med poäng så var rätt säker, men alltid skönt att det är 100% säkert :)



Låten med Ola är jättebra!

2009-07-01 @ 16:30:17
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: ammizz

sv: tack så jättemycket, va snäll du är!

jag tycker rakt hår är superfint, jag har varit sjukt nära på att rakpermanenta mig flera gånger ;D



rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg, du har chansen att ta del av priset!



kram :)

2009-07-01 @ 16:57:29
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: johanna

tack för att du svara på min hiss eller diss.



Nu har jag en ny hiss eller diss gå gärna in och svara

puss <3

2009-07-01 @ 18:23:44
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0