Baby, det är jag lorrelight!

uhh tråkväder! Regn, regn.. Det ända vädret jag har skrivit om är regn känns det som=( Nu vill jag ha sol! Hör ni det? SOL! Härligt solsken liskom? MHm Men det lär det ju inte bli känns det som men man får väl hoppas på att helgen blir fint=) För då ska ja till håtö med Mamsi och några kompisar till mamsi=) Msyigt ska det bli! Fast vi ska bara vara där 1 natt men ändå=) !

Innan jag och E åkte till Täby så var vi hemma hos G lite för han skulle städa men när han städat klart åkte vi till täby=) Det blev en Pizza på Palama´s Pizza=9 Ja och  E delade på en pizza och vi åt inte upp allt=O vad e det för fel på mig? Jag brukar äta 1 pizza själv... Men gott var det iaf=) Efter maten köpte jag två par skor på Din Sko för 258 krför båda paren!!! Biligt och bra=) Man brukar få ett par skor för det priset! =) Men Jag håller mig till rea=) hihi Bilder kommer kanske senare för dom är tagna med min mobil och när jag lägger in bilder från den bli mitt internet knasigt=S

Jag, E och G kanske ska bowla ikväll men vi får se för jag ska upp halv 7 imrogon också! + att jag inte har några skor.. För jag kan inte använda dom jag köpte idag för jag måste inpregnera dom och vi har inte det hemma och sen mina gamla skor är såå träsiga och äckliga så dom vill jag inte använda! hihi men det löser sig nog=) Men om det inte blir bowling idag så blir det imrogon! Det är bestömt iaf=) hoho

Nej nu har jag väl gjort er utråkade igen? Eller? hihi Ha en mysig kväll=)

Men jag måste bara säga en sak till.. fast ni vet väl redan det här men Michael Jackson var/är Nicole Richies gudfar. Hon blev nämligen adopterad av Lionel Richie när hon var 9 ( hon hade dock bott hos honom sedan hon var 2) Och han ville att MJ skulle bli hennes gudfar för de hade gjort några låtar tillsammans och var vänner!

Nej nu måste jag sluta! Helt ärligt!=) hihi

Kyss

//K


Michael Jackson



Lionel och Nicole Richie


 


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack så jättemkt :)

2009-07-09 @ 20:14:12
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0