babababa oaaoaaa

Dålig uppdatering? Hag vet=( Men vrämen gör så att jag inte orkar stitta vid datorn konsigt nog =S Knäppt vah? Hihi...

Igår kväll var jättemysig=) Vi åt middag och drack lite och spelade ölspelet. Jag är inte så duktig på ölspelet men förskte hänga med så mycker som möjligt=) Vid halv 10 gick jag och E för vi skulle till Mörby och Träffa G so  hade suttit och druckit på en krog sedan klockan 5 så när vi kom så var han ganska berusad!  Jag och E satt och väntade på honom i typ 45 min och tillslut gick han med på att vi skulle ta bussen hem men när bussen kommer vinglar han fram mot kanten och bussen åker förbi!=O Gaah då blev jag lite irriterad faktiskt! Men det gick snabbt över...

När vi sen satt och väntade i mörby träffade vi S, det e en tjej som E var kompis med föut och jag lite också, , som E har bråkat med i typ 2 år nu men jag tror det håller på att lösa sig så det är roligt tycker jag! =)

Men idag ska jag ta det lugnan.. det blir nog stallet vid halv 6 så får jag se vad som händer efter där;) Men nu ska jag prova den nya jordgubbschokladen=) Tror ni att den kommer vara god? det återstår och se=)

Kyss

//K

Mia Rose med Missing you (cover)

Ni har säkert hört talas om Mia Rose? Om ni inte har det så lyssna på denna låt!.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mia är grym!

2009-07-08 @ 21:03:37
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0