A juste jag stod och väntade på beatet, helt jävla beng!

Klart! Nu har jag varit i stallet och duschat klart=) Och klockan är BARA 10 i 10!! Åhh den här dagen kommer nog bli lång.. =( Tråkigt.. Men jag ska fråga mamsi om jag kan följa med henne och handla när hon har jobbat klart=) Så kanske jag får med mig hårfärg hem=) Hihi jag vill färga håret märkare samtidigt som jag tycker det är skitsnyggt när mitt hår blr blekt av solen=) Som förra året då jag var på Kreta! Jag hade citron i håret typ varje dag då och mitt hår blev jättefint! Men det lät ju inte bli så i år=( Så då kan jag lika gärna färga det mörkare!

Sen ikväll blir det cybdertown förhoppningsvis!=) Men E och G! Det är såå sjukt kul att vara på cybertown! Såpeciellt om man är arg eller så för där kan man verkligen ta ut alla sina agritioner!=) hehe man kan skrika vad man vill och springa och gömma sig också så, så man får ut energi! Och sen är det ingen som bryr sig om man skriker J*vla H*ra eller liknande =) För alla skriker det !=) haha såå sjukt kul ! Något jag rekomonderar!=) Om  du itne har nått att göra=) Det kostar 60 kr för 25 minuter=) 

Nej ska nog ta och äta lite för det blev bara lite frukost innan jag åkte imorse för jag var såå sjukt trött=S Sen kanske jag ska vila lite också=)

 Mycket roligt=)


 Mitt smultron plockade lite blommor till mig idag=)

 129 kr för 1 par=) Såå himla söta=)!

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Skorna var söta, vilket bra pris! :)

2009-07-14 @ 16:51:05
URL: http://mikaelaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0