You make me shine brighter then the sun!

Bläää vill bara soova! Usch vad trött jag är! Men ändå vaknade jag vid halv 10! =O

Jag hade skitkul igår! Kvällen började jättebra för vi kom in grtis och fixade våra medlemskort sen drog vi till Donken för A skulle äta lite mat där och då var det en skitsöt kille som jag flörtade lite med.. Hihi. Sen vi 10 eller nått så drog vi in till chaplins och då beställde jag en vodka lime 6 cl.. 118 kr!!! Dyrt var det ! Puh och den var lite stark i början men sen så smakade den inte så mycket! Åhh han som stod i garderoben var såå sjut snygg! Jag är KÄR! Och jag e *stolt* för han kallade  mig sötnos! =D Hoho Jag svävade på moln ett tag när han sa det =)

Vid halv 3 drog vi därifrån .. Det var lagom och ca 1 timme senare var vi hemma=) Jag hade riktigt kul!Men jag kan tänka mig att testa andra ställen också ! Juste.. Jag träffade en skithärlig tjej där igår också! Vi stod och pratade i typ en halv timma-timma eller nått=) Såå nu killar ska ni akta er!! I know the BIG secret!

Nej ska jag lägga mig i solen lite kanske?? Man kan ju inte sitta inne i detta fiiina vädret! =D Bilder kommer nog ikväll eller nått! =)

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: nadja

tack !

haha tell me about it, ja hatar det ibland kan bli irriterad haha

2009-08-08 @ 13:18:24
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/
Postat av: Angelica

fin blogg ;)

2009-08-08 @ 13:44:43
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: MISCHA

Visst är den! :)

2009-08-08 @ 14:08:31
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0