Rolling, Rolling, rolling on the river!

Wihoo ! Jag e 18!! Och den 27 smäller det! Då ska jag tattuera mig! Klockan 17.00.. Hoho.. Få se om jag vågar! Måste också hitta ett fint motiv som jag vill ha resten av mitt liv. Puhh det kommer bli svårt men jag ska börja med något litet!

Jag har gjort mig i ording nu för ska åka typ snart, då ska vi bowla sen fökjer några tjejkompisar med hem hit =) Ska bli mysigt och Imorgon blir det Chaplins! Ska bli grymt kul men jag har bestämnt mig för att inte ha för höga förhoppningar för då kan jag bli besviken! Det får bli som det blir och det blir säkert jättebra! =)

Nej ska hålla A lite sällskap nu kanske??:)

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: TOBBE

har du också fyllt år?! grattis :)

2009-08-07 @ 15:15:45
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0