Put your hands up in the air!

Sådär! Äntligen har jag slängt upp alla bilder som skulle upp=) Bra va? hehe Jag känner mig duktigt! Idag så vaknade jag halv 8 för att Sasha ville ut och kissa och bajsa.. Inte så himla roligt att gå upp så tidigt men men! Hon och E sov här över natten =) Och jag och E satt och kollade på BB från när Linda Rosing var med.. Haha Det var ganska kul faktiskt. Åh gud vad hon har förändrats sedan dess måste jag säga! Hon var mycket sötare då.

Jag och E var en snabbis fram och tillbaka till centrum för jag sklle ta ut lite pengar till ikväll=) Det är ju THE VOICE=) Wohoo! Och efter det blir det Chaplins (igen) Och jag vill helst inte ha med mig heela plånboken in dit.. Man kan ju aldrig lite på folk i detta samhälle=S Tråkigt men sant.

Nej ska snart börja duscha och göra mig iordning =) Ska åka in lite tidigare för ska äta och gå runt och kolla lite för ung 08 har några stånd öppna idag=) (okej det där var en konstig mening höhö)

  

Vilken bild tycker ni hon är sötast på?




Nån som ska inte ikväll? Elller nån som kanske ska till Chaplins?? =)
Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Natte

precis:D Kan inte sätta på musik heller för då hör man ju inte om nån kommer!x) Jobbigt läge alltså:) Jag tycker verkligen att Rosing var mycket snyggare innan! Finns bara få (enligt mig) som passar i att skönhetsoperera sig! Om det inte är de som verkligen behöver det och mår dpligt av hur de ser ut förståss:)

2009-08-15 @ 15:56:40
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Victoria

första bilden helt klart ;)

2009-08-17 @ 10:26:07
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0