Man går runt och ser massa andra lingon nissar

Nu har jag köpt allt jag ska ha med mig på bussresan till Öland imorgn!

Baguette (check)
Rostbiff (check)
Gifflar (check)
Yogi Yalla (check)
Tuggummi (check)
In Touch (chek)

Plus att jag fick ju marianne av B när jag fyllde och så dom tar jag med mig också! Sen ska jag lade ner lite fler låtar på Ipoden och på min mobil så jag har det! Sen tar jag med mig boken ja läsaer (änglar och demoner) Den vill jag verkligen se på bo! Tror ni jag kommer att klara av den 7 och en halvtimma långa resan?? Jag måste ju nästan det =) Men det blir ju mysigt när jag kommer ner... Men jag ska åka buss hem igen också .. Hmm lite tråkigt men det går!

Ikväll ska jag hem till "mormor" och äta middag och bara ta det lugnt! Jag kanske måste sova själ inatt=( Usch jag vil inte men jag SKA klara det! Jag bara ska. Så e det bara =)


Jag är in Lööve med denna sång! Och värför ??.. Jaa det ni=)

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: sofijah

den e kanonbra :)

2009-08-08 @ 15:45:17
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0