Jag gick i ett kvarter idag som engång var min hela värld!

Nu är jag hemma igen efter nästan en hel vacka på Öland! =D Det har varit mysigt men det har varit alldels FÖR mycket regn! Jag har legat 1 dag på stranden... Inte såå himla kul liksom.. Bussresan ner var jättetråkigt och tog väääldigt låång tid men vi var ändå framme en kvart tidigare=)

Det vi har gjort under veckan är:

Spelat Yatzy, Neger och president, vänd 10:an och gått i affärer.. Vi har spelat minigolf två gånger också och jag förlorade båda gångerna ... Inte bra! Mitt sinne för golf finns inte.

Jag har iaf kommit hem med 1 ny lite väska och ett långt line som är grönt och vitt=) Väldigt sött..

Idag fick jag åka med T och L hem fårn Öland så för att jag fick åka med dom ska jag och Mamsi bjuda dom på middag och vin=D

Bilder får ni ikväll och då får ni bilder från papso också =) Men nu ska jag gå till afären och handla in lite mat för det finns inte här hemma=( Och matglada jag vill haa mat=)! Hihi

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Hejhej! :D

haft en bra dag? ^^

2009-08-14 @ 17:45:05
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

sv: tacktack!

2009-08-14 @ 22:09:59
URL: http://filippaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0