I wanna be everthing except from your misstake

God Förmiddag? Hihi.. Oj Jag har varit vaken länge nu.. Jag gick redan upp klockan 8.. Då tog jag en dusch sedan åkte jag men A och hennes mamma och tittade på deras nya pålle=) Jättesöt, den är bara 2 år gamal så den är inte så himla stor.. Jag sitter just nu hemma hos A och vi ska snart till centrum för jag ska köpa prensent till min lillasyster som fyller år på lördag.. Det e två år och två dagar mellan oss, Det e lite roligt. Tänk om vi hade blibit födda på samma dag.. Hehe

Idag åker mamsi och syrran ner till öland och jag åker dit ner på söndag så jag har huset för mig själv i några dagra fast E ska sova hos mig för jag hatar att vara ensam hemma.. Undrar hur det ska gå när jag ska flytta hemifrån? Hmm men det är ett senare preoblem!

Nej nu ska jag ta en riskaka sen ska vi snart börja gå=) Men ha en fiiin dag i solen=)

Kyss

//K

Kommentarer
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: ja OTH är verkligen SÅ bra. jag håller på att se säsong 4 nu :) har lånat den och säsong 5 av min polare, sen väntar man till säsong 6 kommer ;)

2009-08-05 @ 13:25:45
URL: http://msundin.blogg.se/
Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

SV: haha igen ;) det är bara bra med mig, hur är det med dig?

2009-08-05 @ 13:26:17
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0