I wanna be rain that taste lite wine

igår kväll kom jag he från papso =) Fast jag kan ärligt säga att jag har haft det ganska bra hos papso den här gången! Vi brukar nämligen inte göra så mycket när vi är där och då börjar jag tänka FÖR mycket! Och då mår jag jättedåligt och vill bara hem hem hem... Men den här gången så har vi gjort massor=)

När vi kom på toorsdagen så åkte vi till brukshundklubben med deras nya hun som heter Raija =) Så söt och snäll hund! (ingen slår dock Mangas) Sen åkte vi till Börsen och åt Pizza=) När vi kom hem så satt vi och pratade till halv 12. Det var mysigt för vi har inte träffat papso sedan julas.

På fredagen övningskörde jag för fösta gången i heela mitt liv!=O Och inte ett enda kärringstop fick jag! *stolt*  Det var kul! Så nu får jag köra lite till sen får jag börja på körskola sen tar jag lappen =) Yeey.

På lördagen åkte vi till Sunanå för det var en stor markanad där.. Och jag som blir kär i allt jag ser kom hem med två söta handdukar=) En rosa med Nalle Puh på och en Blå med en häst på=) Så söta så! Sedan åkte vi hem för att hämta Raija sedan åkte vi till Lilla Ed dör där hade min styvmammas pappa fixat oss in gratis på nån Rocka Billy grej=) Bra musik och massor med roliga folk att titta på, samt bilar! Jag såg också när en kille tatuerade sig.. Uhh jag tror inte jag vågra.. Ahh det såg ut att göra fett ont och jag som hatar nålar också.. Hur ska detta gå??

På söndagen så var vi på blooms .. Då kom jag hem med 2 par leggings.. =) Jäättesöta med rosor på!  När vi kom hem där ifrån övningskörte vi lite och då på en lite störreväg en en lite grusväg och då mötte jag lite bilar och då fick jag panik:P Heheh men det gick bra och vi krockade INTE! Haha .. På kvällen grillade vi lite och åt tråta och firade mig och min syrra lite! Nu e det bara två dagar kvar senär jag 18 år!=D

Måndag åkte vi hem.. Det e sååå himla tråkigt att åka tåg men det var lite roligare den här gången för det sat en såå sjukt söt bebis mitemot oss=) Åhh vad söt den var! Jag vill ha! Höhö-...

Nej ska nog lägga mig ut i solen nu för det e fin fint väder =) Och vid 2 åker jag till stallet=) Min pluttan! Hoppas hon har det bra=) Åhh mni beis.. Jag saknar henne såå himla mycket när jag e borta=( Mit lilla hjrtäa liksom! Nej nu räcker det! Hehe

Kyss

//K




(bilder kommer senare=))

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

tack :D!

2009-08-04 @ 15:04:56
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: CLIP

Tack så mycket=)

2009-08-04 @ 20:06:11
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson

god morgon nu åker jag till Thailand du får hade så bra tillsvidare :D <3

2009-08-05 @ 10:34:46
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0